Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Τα πάντα είναι “ΕΝΑ”

 

Ξυπνάω το πρωί με τραγούδια “Να ζήσεις μανούλα και χρόνια πολλά….”

Τι όμορφος τρόπος να ξυπνάς , να αρχίζει η ημέρα σου πάντα με τραγούδια και χαρές, γίνεται:

Και όμως γίνεται , κάθε μέρα ξυπνάμε με τραγούδια, με για γλυκειά φωνή που ποτέ στα αυτιά μου δεν είναι φάλτσα, ποτέ βαρετή, πάντα αγαπημένη και ποθητή.

Ομως το “να ζήσεις μανούλα και χρόνια πολλά…” έχει έναν άλλο ήχο , ένα άλλο νόημα , ένα μήνυμα.

Κανόνισε να ζήσεις πολλά χρόνια γιατί είσαι μανούλα και σε χρειάζομαι.  Τέλεια σκέφτομαι η ευχή αυτού του μικρού αγγέλου θα πιάσει , πάει μακριά ο φόβος ..ξέρετε…

Και ξανά για πολλοστή φορά, συνειδητοποιώ ότι είμαι κάτι που πολλές το έχουν και οι περισσότερες το θεωρούμε δεδομένο. ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!

Η λέξη μανούλα είναι το υποκατάστατο της λέξης ΑΓΑΠΗ.

Τα λουλούδια τα δώρα τα φιλιά οι ευχές οι χαρές οι αγκαλιές από ολους την ημέρα της γιορτής είναι υποκατάστατα μιας μεγαλύτερης έννοιας και λέξης που δεν την λέμε, δεν την αγγίζουμε συχνά , κάποιοι λένε για να μην ακούγεται ψεύτικη. Η λέξη ΣΑΓΑΠΩ, ΑΓΑΠΗ δεν μπορεί ποτέ να είναι ψεύτικη, είναι το δικαίωμα που έχουμε όλοι μας από την στιγμή της γέννησης μας, μέχρι την στιγμή που θα φύγουμε από αυτόν τον κόσμο. ΑΓΑΠΗ! ΣΑΓΑΠΩ!

Σηκώνομαι , ο μικρός κολλημένος επάνω μου σαν χταπόδι, τραγουδάει και επαναλαμβάνει συνέχεια ΣΑΓΑΠΩ ΣΑΓΑΠΩ ΣΑΓΑΠΩ μάμη μου, κοιτιέμαι στον καθρέφτη και δυνατά επαναλαμβάνω στον εαυτό μου ΣΑΓΑΠΩ , και όλα έρχονται μέσα μου στην θέση τους.

ΥΠΟΣΧΕΣΗ: Λέω κάθε μέρα στον εαυτό μου , μπροστά στον καθρέφτη μου ΣΑΓΑΠΩ!

Γιατί να περιμένω να μου το λένε οι άλλοι όσο αγαπημένοι και να είναι , το λέω εγώ πρώτη στον εαυτό μου ΣΑΓΑΠΩ έτσι απλά γιατί το ΑΞΙΖΩ!

Τα πάντα είναι ΕΝΑ !     ΣΑΓΑΠΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: