Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Εσείς τι ΔΩΡΟ θα κάνετε στον εαυτό σας και στους αγαπημένους σας τις Γιορτές?

 
«ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ» με τα CD

cd 

Κάντε την παραγγελία σας και αποκτήστε τα CD που θα σας αλλάξουν τη ζωή, μέσα από τρείς (3) επιλεγμένες ασκήσεις!!!

CD 1o "Ενεργειακές Ασκήσεις & Mind Movies Συντονισμού με τον Πλούτο και την Αφθονία"

CD 2o "Ασκήσεις χαλάρωσης & επίτευξης στόχου"

CD 3o  "Θετικές δηλώσεις & συντονισμός με την ευτυχία"

Αποκτήστε το ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!

 

"ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛA": ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΠΛΟΥΤΟ ΚΑΙ ΑΦΘΟΝΙΑ!!!!

Αγαπητοί φίλοι,

Τι ΔΩΡΟ θα κάνετε στον εαυτό σας και στους αγαπημένους σας εφέτος τα Χριστούγεννα?

Εφέτος ξέρω ότι θα έχω τα καλύτερα Χριστούγεννα που είχα ποτέ , ξέρω ότι θα αισθανθώ τόσο ήρεμη και γαλήνια.Untitled-1 copyΓιατί πάντα γύρω μου Υπάρχει μία Ενέργεια Ηρεμίας, Γαλήνης, Αγάπης και Αφθονίας στην ατμόσφαιρα και έχω σκοπό να την βιώσω με όλο μου το "Είναι".

Φυσικά , όλο αυτό έχει να κάνει με μια άσκηση  διαλογισμού – προσευχή που κάνω πάντα πριν από τις Άγιες Ημέρες και ζητώ από Τους Αγγέλους μου να με ευλογήσουν με αυτές τις ενέργειες.

Καθώς λοιπόν το συζήτησα αυτό με τον εαυτό μου, σκέφτηκα ότι κάποιοι από εσάς , χρειάζεστε τώρα κάτι τέτοιο στην ζωή σας, και μιας και αυτή η ενέργεια θα είναι γύρω μας , ως την 2η Ιανουαρίου του 2015, αποφάσισα να σας δώσω την άσκηση. Κάντε την, θα σας βάλει σε μία κατάσταση «σαν να λιώνει η καρδιά σας από ευτυχία»

1152_12912105196-tpfil02aw-828

Κάντε τα παρακάτω βήματα και χαρείτε:

1. Κλείστε τα μάτια σας, και φανταστείτε έναν κύκλο φωτός

2. Προσκαλέστε τον Αγγελό σας ή άλλο φωτεινό Ον μέσα σε αυτόν τον κύκλο φωτός

3. Απλά αφήστε τον εαυτό σας να νιώσει αυτή την φωτεινή ενέργεια

4. Πείτε «Αγγελέ μου , θέλω να αισθανθώ την Αγάπη σου»

5. Μείνετε εκεί για λίγο, και να Πιστεύετε ότι δέχεστε την Αγάπη!

am_280370_4748472_578712

Με Αγάπη!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΟΥ DIP. LC.

PERSONAL LIFE COACH

Δεν υπάρχουν σχόλια: