Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Τα Μυστικά για την καρδιά του άνδρα.



Οι γυναίκες θέλουν αγάπη αλλά οι άνδρες θέλουν ……μαντέψτε…κοντά είστε
Σίγουρα το έχετε δει και εσείς και  συνεχίζετε να το βλέπετε και σίγουρα το συζητάτε με τις φίλες σας. Τι γίνεται τέλος πάντων και έξω , στα μπαρ, στα εστιατόρια, στα club στις παραλίες βλέπουμε γυναικοπαρέες – ανδροπαρέες.  Δηλαδή γυναίκες χωρίς άνδρες και άνδρες χωρίς γυναίκες, και κοιτάζονται και ξανακοιτάζονται και μετά ….το κενό.

Μπορούμε να λέμε και να ξαναλέμε ατελείωτες ιστορίες για νυν που έγιναν πρώην και να βλέπουμε και αστεία βιντεάκια για το πόσο μ….κες είναι οι άνδρες, και μετά που τελειώνει το βιντεάκι γυρίζουμε στην αβάσταχτη μοναξιά μας και θέλουμε να κλάψουμε. Πολύ..
Τελικά υπάρχουν  ‘μυστικά ‘ πώς να βρω αλλά και το πιο σημαντικό, πώς να κρατήσω τον Mr Right?
Φυσικά και υπάρχουν, και είναι τόσο ‘μυστικά’ που τα ξέρουν οι γυναίκες που έχουν όλα τα κελεπούρια και οι υπόλοιπες απλά αναρωτιούνται και δεν μπαίνουν στον κόπο να ασχοληθούν.

Ορίστε λοιπόν τα βασικά ‘μυστικά’ για να μπείτε στην καρδιά και στην ζωή ενός άνδρα , διαβάστε και μάθετε .
Εάν οι άνδρες αποκάλυπταν  τα βασικά που χρειάζονται από μία σχέση Το Νο 1, θα ήταν  μία λέξη που έχει γίνει και πολύ γνωστό τραγούδι από την αγαπητή Aretha FranklinR.E.S.P.E.C.T.” Find out what it means to me!

Ναι το πιάσατε το υπονοούμενο ΣΕΒΑΣΜΟΣ αυτή είναι η Νο1 μαγική λέξη που κρατάει κοντά μας έναν άνδρα κορίτσια.
Εάν θέλετε να έχετε επιτυχία στις σχέσεις σας, είναι απαραίτητη προυπόθεση να δείχνετε σε έναν άνδρα ότι τον σέβεστε.

Ερευνες και στατιστικές δείχνουν ότι ο σεβασμός είναι το κλειδί που ξεκλειδώνει την πόρτα για την λέξη «σχέση» στο μυαλό ενός άνδρα.
  •          Πρέπει να με σέβεται και να με αγαπά για αυτό που είμαι
  •           Πρέπει να σέβεται την δουλειά μου και τον χρόνο που βρίσκομαι εκεί
  •           Πρέπει να σέβεται τους φίλους μου
  •           Πρέπει να σέβεται αυτά που της προσφέρω
  •           Πρέπει να σέβεται την οικογένειά μου και το περιβάλλον μου
Τέτοιες απαντήσεις και άλλες παρόμοιες ειπώθηκαν από τα ανδρικά χείλη όταν ερωτήθηκαν τι θέλουν αρχικά από μία γυναίκα.
Και μην ξεγελάτε τον εαυτό σας και παραμυθιάζεστε κορίτσια και  πιστεύετε ότι είναι αρκετό να το λέτε, είναι απόλυτα σημαντικό να το εννοείτε και να το δείχνετε επίσης.
 Όταν «ακυρώνουμε» το έτερον ήμισυ για να φανούμε ανώτερες ,  ε τότε δεν μας έχει σε εκτίμηση.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εδώ για να δώσω μαρτυρία για το πώς με βοήθησε να φτιάξω τη σχέση μου αυτός ο ισχυρός μάστορας που ονομάζεται Dr.DWAN. Ήμουν ραγισμένη όταν η αρραβωνιαστικιά μου μου είπε ότι δεν ενδιαφέρεται πλέον να με παντρευτεί επειδή είχε σχέση με την άλλη γυναίκα όπου εργάζεται. Έκλαιγα και έκλαιγα κάθε μέρα, μέχρι που έγινε τόσο άσχημα που έφτασα στο Διαδίκτυο για βοήθεια, τότε ήταν που διάβασα μια κριτική για το σπουδαίο έργο του Dr.DAWN και μετά επικοινώνησα μαζί του για βοήθεια για να φέρω πίσω τον εραστή μου. με βοήθησε να κάνω ένα ισχυρό ξόρκι αγάπης συμφιλίωσης και προς μεγάλη μου έκπληξη μετά από 48 ώρες που έκανα το ξόρκι της αγάπης, η αρραβωνιαστικιά μου επέστρεψε στα γόνατα παρακαλώντας με να τον συγχωρήσω. Είμαστε τώρα ευτυχισμένοι παντρεμένοι και όλες οι ευχαριστίες πηγαίνουν στον Dr.DAWN Wonders για να με βοηθήσετε να σώσω τη σχέση μου, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Dr.DAWN μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του: ( dawnacuna314@gmail.com )
WhatsApp:+2349046229159/
+3550685677099