Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Παγκόσμιες Πεποιθήσεις

earth

• Πρέπει να ξέρω τι να κάνω.

• Δεν ξέρω τι να κάνω.

• Ξέρω τι είναι καλό για τους άλλους.

• Κάτι τρομερό πρόκειται να συμβεί.

• Κάνω λάθη.

• Οι άνθρωποι δεν πρέπει να λένε ψέματα.

• Οι άνθρωποι πρέπει να με σέβονται.

• Μπορώ να ελέγξω το πώς νιώθουν οι άλλοι για εμένα.

• Νιώθω την ενέργεια σου.

• Χρειάζομαι περισσότερα χρήματα.

make money

• Η ζωή θα έπρεπε να είναι δίκαιη.

• Οι γονείς αγαπάνε τα παιδιά τους.

• Πρέπει να πάρω μια απόφαση.

• Τα παιδιά πρέπει να αγαπάνε τους γονείς τους.

• Δεν κάνω τίποτα καλά.

• Απογοητεύω κάποιους.

• Δεν θέλω να δείχνω χαζός.

• Υπάρχουν πάρα πολλά που πρέπει να γίνουν.

• Δεν υπάρχει αρκετός χρόνος.

• Ξέρω τι χρειάζεσαι.

• Είμαι άχρηστος/η.

• Πρέπει να είμαι με κάποιον για να είμαι ευτυχισμένος.

• Εγώ φταίω.

• Θα έπρεπε να είμαι διαφορετικός/η.

• Έχασα την ευκαιρία μου.

• Πρέπει να προσέχω στη ζωή.

• Οι άνθρωποι πρέπει να με ακούνε.

• Δεν είμαι αρκετά καλός.

• Απέτυχα.

• ________ δεν νοιάζεται για ‘μένα.

• Είναι ανάγκη να καταλάβω.

• Πρέπει να το κάνω σωστά.

• Το έκανα λάθος.

• Κάτι πάει στραβά με ‘μένα.

• Με απέρριψε.

• Δεν με εμπιστεύεται.

• Δεν θα έπρεπε να υπάρχει πόλεμος.

• Οι γυναίκες θα έπρεπε/ δεν θα έπρεπε να είναι συναισθηματικές.

love animals

• Οι άνθρωποι δεν πρέπει να εκμεταλλεύονται τα ζώα (ιατρικές έρευνες, φαγητό, κλπ).

• Ο κόσμος δεν είναι ένα ασφαλές μέρος.

• Οι άνθρωποι καταστρέφουν το περιβάλλον.

• Οι άλλοι με κρίνουν.

• Ξέρω τι σκέφτονται.

• Θα έπρεπε να συμφωνούν μαζί μου.

• Πρέπει να δουλέψω σκληρά.

• Οι άνθρωποι πρέπει να κρατάνε τις υποσχέσεις τους.

• Οι άλλοι μπορούν να με βλάψουν.

• Τα λεφτά θα με κάνουν ευτυχισμένο.

imagesCA3BMNLV

• Είμαι πολύ χοντρός,-ή/ λεπτός,-ή.

• Πρέπει να έχω τον έλεγχο.

• Το σώμα μου πρέπει να είναι υγιές.

• Οι άνθρωποι δεν είναι έμπιστοι.

• ___________ με πρόδωσε.

• Υπάρχει σκοπός στη ζωή μου.

• Η ζωή είναι δύσκολη.

• Οι άνθρωποι πρέπει να είναι ευγνώμονες.

• Το αφεντικό μου πρέπει να με εκτιμάει.

• Δεν ανήκω.

• Οι άνθρωποι δεν πρέπει να είναι οργισμένοι.

• ____________ έκανε λάθος.

• Δεν είμαι αρκετά καλός.

• Έχω δίκιο.

• Ξέρω τι είναι το καλύτερο για ‘μένα.

• Ξέρω τι σκέφτεσαι.

belief

Γράψτε άλλες πεποιθήσεις που γνωρίζετε , και ξεπεράστε τες ΤΩΡΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: