Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2011

 business-successsdsw

Ο νέος χρόνος πλησιάζει και είναι πια καιρός να αναλογιστείτε τις αποδόσεις σας κατά την διάρκεια του χρόνου που πέρασε .

Είναι τώρα ο κατάλληλος καιρός να προγραμματίσετε το σχέδιο δράσης σας για το 2011.

Λοιπόν με ποιο τρόπο μεθοδεύετε το έργο σας σε αυτή την ασταθή οικονομική περίοδο?

Σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε την οικονομική κατάσταση σαν δικαιολογία για το γεγονός ότι δεν πιάσατε όλους τους στόχους σας η θα πιάσετε τον ταύρο από τα κέρατα και πραγματικά θα θριαμβεύσετε σε μια περίοδο που θα ξεσκαρτάρει τους αδύναμους από τους δυνατούς?

Σας δίνω λοιπόν 5 τρόπους πώς να ανεβάσετε τις πωλήσεις σας για το 2011.

1.Αναλογίσου, προσαρμόσου και προετοιμάσου

selfreliance

Οι περισσότεροι πωλητές είναι τόσο απορροφημένοι στο να κάνουν , να κάνουν και να ξανακάνουν, που ξεχνούν ότι πρέπει και να κάνουν απογραφή για το που βρίσκονται αυτή την στιγμή και τι έχουν κάνει έως τώρα, ώστε να μάθουν από την εμπειρία και τις επιτυχίες τους. Έτσι μπορούν να προσαρμόσουν την προσέγγιση του πελάτη τους στο μέλλον.

Ίσως να πέφτετε και εσείς σε αυτή την παγίδα.

Πάρτε λοιπόν χαρτί και μολύβι και κοιτάξτε τους τελευταίους μήνες και απαντήστε στις πιο κάτω ερωτήσεις.

· Τι έκανα καλά?

· Τι θα έκανα καλύτερα?

· Ποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει περισσότερο?

· Τι έκανα για να βελτιώσω τις γνώσεις μου?

Αυτή η γρήγορη απογραφή θα σας δώσει κάποιες βασικές πληροφορίες για να συνεχίσετε και να αναρωτηθείτε τις επόμενες κινήσεις για το 2011.

· Τι πρόκειται να αρχίσω να κάνω?

· Τι πρόκειται να σταματήσω να κάνω?

· Τι πρόκειται να κάνω περισσότερο?

· Τι πρόκειται να κάνω λιγότερο?

2. Κοίτα πρώτα μέσα στο σπίτι σου

imagesCAGQ8B6M

Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά φρούτα που κρέμονται και περιμένουν να τα μαζέψεις από την ήδη υπάρχουσα βάση δεδομένων σου.

Αλλά πάρα πολλοί πωλητές δίνουν περισσότερη προσοχή στο να φέρουν καινούριες συμφωνίες, που παραμελούν τους πελάτες που κουράστηκαν τόσο να αποκτήσουν .

Είναι λογικό ότι αφού κουράστηκες τόσο να δημιουργήσεις μία καλή σχέση με έναν πελάτη, έμαθες τόσες πληροφορίες για αυτόν και τις ανάγκες του, και δούλεψες για να του βρεις τις λύσεις που ταιριάζουν στις απαιτήσεις του, ότι θα πρέπει τώρα και να το χρησιμοποιήσεις όλο αυτό .

Δηλαδή να δράσεις από την υπάρχουσα πελατειακή βάση δεδομένων σου και να ζητήσεις για νέες συστάσεις.

Να μερικές ερωτήσεις που θα ήθελα να συλλογιστείς:

· Πως πουλάς στους ήδη υπάρχοντες πελάτες σου?

· Ποια είναι η τωρινή σου επικοινωνία με τους υπάρχοντες πελάτες σου?

· Πότε ήταν η τελευταία φορά που μίλησες με έναν ήδη υπάρχοντα πελάτη στο τηλέφωνο ή προσωπικά?

· Σκέψου έναν πελάτη σου που είναι ο μεγαλύτερος σου θαυμαστής. Σκέψου με ποιόν τρόπο θα του ζητήσεις για συστάσεις και αναφορές.

3. Είναι πιο αποτελεσματικό να είσαι Διαφορετικός από το να είσαι καλύτερος

compliment2

Σε ένα κόσμο όπου οι περισσότεροι πωλητές που συναντάς είναι σαν στερεοτυπικά ρομπότ που έχουν όλοι διαβάσει τα ίδια βιβλία και έχουν ακούσει τα ίδια CD’s , είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσεις μια διαφορετική προσέγγιση , ώστε να ξεχωρίσεις από τους άλλους.

Απλά σκέψου την λογική πίσω από αυτό για ένα λεπτό.

Εάν ο πιθανός αγοραστής σου δέχεται π.χ. 6 τηλεφωνικές κλήσεις την ημέρα από τους ανταγωνιστές σου , οι οποίοι χρησιμοποιούν τα ίδια «κλισέ» στις τακτικές πωλήσεων, και μετά καλέσεις και εσύ , και είσαι ο έβδομος στην σειρά , μάντεψε τι θα συμβεί.

Δεν θα του αρέσει καθόλου!!!

Είναι μία από τα ίδια. Άρα δεν χρειάζεται απαραίτητα να είσαι καλύτερος από τον ανταγωνιστή σου αυτή την περίοδο, απλά χρειάζεται να είσαι Διαφορετικός.

Να μερικές ερωτήσεις για να σε εμπνεύσουν:

  • Τι μπορείς να κάνεις διαφορετικά από αυτό που κάνουν οι ανταγωνιστές σου?
  • Πότε ήταν η τελευταία φορά που δοκίμασες μια διαφορετική προσέγγιση στις πωλήσεις σου?
  • Τι κάνει το προϊόν σου πραγματικά μοναδικό?
  • Τι θα κάνεις ώστε να ξεχωρίσεις και σε προσέξουν?

4.Χρησιμοποίησε την οικονομία σαν κίνητρο για να κλίνεις δουλειές…

imagesCAFFHSYN

Υπάρχει μια μεγάλη ένσταση στην πόλη…

Είναι μια αντίρρηση που υπερισχύει όλων των άλλων και χρησιμοποιείται από κάποιες εταιρείες οι οποίες ούτε καν επηρεάστηκαν από την κρίση , αλλά την χρησιμοποιούν για να κερδίσουν τις καλύτερες συμφωνίες προς όφελός τους.

Ξέρεις πολύ καλά τι είναι γιατί έρχεσαι αντιμέτωπος μαζί της κάθε μέρα.

Ναι. Μιλάω για την Οικονομική Κρίση, και είμαι σίγουρη ότι βαρέθηκες να ακούς και να μιλάς για αυτήν.

Γνωρίζοντας λοιπόν ότι οι σφιχτοί προϋπολογισμοί και τα λιγότερα έσοδα είναι το κυρίως θέμα, μπορείς τώρα να ανοίξεις την πόρτα και να μπεις , χρησιμοποιώντας αυτή την γνώση προς όφελός σου.

Όταν λοιπόν ο πελάτης παραπονιέται ότι τα οικονομικά του δεν είναι στα καλύτερά τους, τότε σημαίνει ότι βρίσκεται σε φάση που δεν έχει την πολυτέλεια να ξοδέψει χρήματα.

Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι καιρός για σπατάλες, και δεν μπορεί να δημιουργήσει διαρροές.

Άρα τώρα είναι ο καιρός να κλείσει αυτό που λέμε ‘τις τρύπες’.

Τα προϊόντα σου ή οι υπηρεσίες σου βοηθούν τον πελάτη σου να «κλείσει μερικές τρύπες?»

Τον βοηθάς με κάποιον τρόπο να εξοικονομήσει χρήματα?

Εάν μπορείς να βρεις κάποιον τρόπο που θα βοηθήσει τον πελάτη σου να εξοικονομήσει ή ακόμη και να κερδίσει χρήματα, τότε γύρισε το αυτό προς όφελός σου, και πούλα τα χρήματα που χάνει ο πελάτης χωρίς το προϊόν σου.

Αυτή είναι μία βασική τεχνική πωλήσεων, γιατί βασίζεται στο γεγονός ότι είναι πιο εύκολο να ξεσκεπάσεις έναν φόβο χασούρας όταν πουλάς κάτι απροσδιόριστο , παρά την επιθυμία για κέρδος.

Εντούτοις, σε αυτή την δύσκολη εποχή, κάντε οτιδήποτε μπορείτε , και αντιστρέψτε αυτό το όφελος , και δείξτε ότι ο υποψήφιος πελάτης σας ξοδεύει ή χάνει χρήματα χωρίς τις υπηρεσίες σας.

Η διαδικασία είναι απλή, αν και δεν είναι πάντα εύκολη:

· Ποιο είναι το βασικό όφελος που προσφέρει το προϊόν σου ?

· Αντέστρεψε το όφελος και βρες το πρόβλημα , που κάνει τον πελάτη σου να χάνει χρήματα κατά κάποιον τρόπο.

· Υπολόγισε την οικονομία που κάνει ο πελάτες με το προϊόν σου

· Αντί να πουλάς την οικονομία- αντέστρεψε την πώληση- στα κόστη. Δώσε έμφαση στο τι Χάνει, Ξοδεύει, Σπαταλάει.

· Επισήμανε αυτά τα έξοδα σαν το κλειδί, χρησιμοποιώντας την δύσκολη εποχή σαν επιχείρημα.

5. Να είσαι Άμεσος και Αποτελεσματικός

success

Είναι απαραίτητο να αυξήσεις την αποδοτικότητά σου και την παραγωγικότητά σου. Πρέπει να γίνεις άμεσος και αποτελεσματικός με την έννοια ότι πρέπει να κάνεις τις δραστηριότητές σου πιο εστιασμένες στις πωλήσεις σου.

Κάθε μέρα να εστιάζεις στα εργαλεία που έχεις στα χέρια σου για να ‘κλείνεις τις τρύπες’.

Επίσης χρειάζεται να αναλύεις τα μοντέλα πώλησης σου σε κάθε βήμα. Μην υποθέτεις ότι η πτώση των πωλήσεων σου οφείλεται μόνο στην οικονομική κρίση.

Να είσαι γνώστης των αριθμών και να κάνεις προσαρμογές εκεί που χρειάζεται.

Διάβαζε τις στατιστικές καθημερινά, και γνώριζε όλες τις αναλογίες και τα νούμερα των πωλήσεων σου σε κάθε βαθμίδα και σε κάθε βήμα σου.

Χρησιμοποίησε το κομπιούτερ σου σαν φίλο και μάθε από τις πληροφορίες που σου δίνει , αξιοποίησε τον χρόνο σου μαζί του.

Μάθε από τους ειδικούς , και εστίασε στο αποτέλεσμα.

Εάν λοιπόν κάνεις κάποια από αυτά τα βήματα, θα έχεις σίγουρα θετικό αποτέλεσμα στην δουλειά σου.

Εάν τα κάνεις καθημερινότητά σου, το αποτέλεσμα θα είναι εκπληκτικό!

Καλές πωλήσεις!

αυξηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: